משלוחים והחזרות -  כל אפשרויות המשלוחים להזמנות באתר

 
זמני אספקה ומשלוחים:
• משלוחים מתבצעים בימי עסקים בלבד (ימים א'-ה'), למעט חגים וערבי חג
• ספירת ימי המשלוח מתחילה ביום העסקים הראשון שלאחר ביצוע ההזמנה
• אנו משתדלים לעדכן אתכם בכל שלב הטיפול ההזמנה

מעקב אחר המשלוח:
• תקבלו קישור למעקב אחר החבילה באמצעות מערכת חברת השילוח
• צוות השירות שלנו זמין לסייע במעקב אחר המשלוח בכל עת
• נשמח לספק מידע מדויק על מיקום החבילה ומועד הגעתה המשוער

משלוח לנקודות איסוף:
  • משלוח ללוקר יש לאסוף עד 48 שעות מקבל הודעה מחברת השילוח, אחרת הוא יוחזר למחסן ויהיה חיוב נוסף של 25 דמי החזרה
  • חבילות שלא נאספו מנקודת האיסוף במועד יחויבו בדמי משלוח נוספים בסך 25 ₪
שיטת משלוח מחיר מועד אספקה הערות
Pickup UPS - לוקר או נקודות  איסוף בפריסה ארצית 25 שקל
או חינם בהזמנה מעל 249 שקל
2-6 ימי עסקים שיטת משלוח מהירה ומומלצת של כ - 2 ימי עסקים למחורת יום ההזמנה ב 85 אחוז מההזמנות

לוקרים אלקטרוניים פתוחים 24/7 כולל ערבי חג וסופי שבוע
או מגוון חנויות בקרבת מתחמי מגורים, מרכזי קניות, מוסדות לימוד, אזורי תעשייה ועוד.

בדיקת נקודות איסוף לפי הכתובת
https://www.merital.co.il/Pickup
במקרה של לוקר, את החבילה יש לאסוף תוך 48 שעות אחרת תחזור אלינו
שליח הביתה 39 שקל
או 25 שקל בהזמנה מעל 249 שקל
3-7 ימי עסקים אזור המרכז לרוב תוך 3 ימי עסקים
אזורים מרוחקים, כגון יהודה ושמורון עד 7 ימי עסקים. 
משלוח לאילת בתוספת תשלום של 30 שקל, קישור לתשלום ישלח בנפרד
איסוף עצמי חינם 1-4 ימי עסקים בבקשה לא להגיע ללא תיאום
 
  • מחסן ראשי
יוסף ספיר 38 פתח תקווה.
תיאום יעקב 054-4515652
שעות פעילות:
א-ה 07:00-08:00 או 18:00-21:00
ו 12:00-15:00


נק איסוף נוספות בתיאום מראש ב
  • רחוב היסמין, כפר סבא (תיאום ב 055-966-1561)
    רוב שעות היום בתיאום מראש
שרות טכנאי תלוי בשרות מספר ימי עסקים לאחר ההזמנה בהתאם לזמינות הלקוח צוות הטכנאים שלנו ישמח לתת שרות בהתקנה המוצר, החלפה פילטרים או טיפול בבעיה.
ניתן לבחור את השרות בעמוד המוצר (ברכישת מערכת) או בעמוד התשלום ברכישת מסננים
ניתן לפנות אלינו לייעוץ טלפוני בכל שאלה

החזרות

ניתן לבטל עסקה ולהחזיר כל מוצר עד 30 יום אחרי רכישה, פרטים נוספים בעמוד ביטול עסקה

החזר כספי יתבצע ע"פ צורת התשלום בהזמנה (כרטיס אשראי, פייפל או קרדיט באתר):
בכרטיס אשראי- ניתן לבצע החזר רק לכרטיס ממנו התבצע החיוב ובאותם תנאים (עסקה בתשלומים ההחזר יתקבל בתשלומים)
ניתן לבחור החזר כשובר קרדיט לרכישה הבאה באתר- נתון לבחירה בעת ביצוע בקשת ההחזרה
את המוצר יש לשלוח חזרה אלינו עם שליח או באמצעות לוקר (נשמח לסייע בתהליך) או למסור למחסן החברה בפתח תקווה

אפשרויות החזרת המוצר:
1. מסירה למחסני החברה: רח' יוסף ספיר 38, פ"ת (בתיאום מראש)
2. משלוח לכתובת יוסף ספיר 38, פ"ת לידי יעקב קזדן טלפון 054-4515652
3. איסוף ע"י שליח מטעמנו (בעלות 40 ₪) - נשלח שטר מטען, יש להיות זמינים לאיסוף עד יומיים מיום ההזמנה בין השעות 09-19 למסירת החבילה לשליח
4. החזרה לנקודת איסוף (בעלות 25 ₪) - נשלח פרטי נקודה קרובה ושטר מטען להדפסה
* במקרה של אופציה 3 או 4, דמי המשלוח יקוזזו מהזיכוי לביטול



כיצד להחזיר מוצר באמצעות שירות הלוקרים ונקודות איסוף:

1. יצירת שטר מטען:
   - צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת שטר מטען להחזרת החבילה
   - עלות שירות המשלוח החוזר היא 25 ₪

2. הכנת החבילה:
   - הדפיסו את שטר המטען שקיבלתם
   - הדביקו את שטר המטען על החבילה באופן ברור וקריא

3. משלוח החבילה:
   - הגיעו לנקודת המסירה נקבעה עבור ההחזרה שלכם (חנות או לוקר)
   - מסרו את החבילה בחנות וציינו שזו חבילה למשלוח חזרה או הפקידו בלוקר בהתאם להנחיות 

4. קבלת הזיכוי:
   - לאחר שהחבילה תתקבל במחסנינו, יבוצע זיכוי בהתאם למדיניות ההחזרות
   - עלות המשלוח (25 ₪) תקוזז מסכום הזיכוי

 לכל שאלה או בירור נוסף, צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.

לביטול הזמנה ניתן ליצור איתנו קשר או למלא את הטופס בעמוד הבא

x

#{title}

#{text}

#{price}